top of page
cirkel

Att jobba i Mindmore teamet

hjärna lila

​

Vi är ett energiskt, omtänksamt team med en inkluderande kultur och höga ambitioner som vi förväntar oss att du matchar.

Vår drivkraft och motivation kommer från glädjen över potentialen att göra skillnad. Vi värdesätter förtroende och ärlighet högt och försöker hålla saker enkelt och okomplicerat.

Framför allt har vi roligt tillsammans, med målet att njuta av alla delar av livet!

Öppna positioner

Customer Success Manager

Tillsättning kommer att ske under hösten 2024

Om rollen

Vill du vara med och hjälpa vården i utvecklingen mot en god och nära vård? Brinner du för hjärnhälsa? Har du erfarenhet som arbetsterapeut eller demenssjuksköterska? Då vill vi gärna träffa dig!

Vilka är Mindmore?
Mindmore är ett SaaS-företag, ursprungligen ett forskningsprojekt, med det ledande digitala kognitiva bedömningsverktyget i Europa. Vårt verktyg används på 100+ kliniker och sjukhus runt om i Sverige och i flera större kliniska studier i Europa. Mindmore digitaliserar kognitiva tester.

Kognitiv status är ett viktigt mått för många patientgrupper idag (psykisk ohälsa, demens, stroke, etc.). Ändå testas hjärnfunktionernas status mindre än nödvändigt på grund av manuella, tids- och resurskrävande testmetoder. Genom att tillhandahålla vår SaaS-plattform till vårdgivare löser Mindmore detta problem och gör kognitiva tester tillgängliga.

Vad är viktigt i den här rollen?
Att du älskar hjärnan, att hjälpa människor och att arbeta i team. Du är framåtlutad, nyfiken och en vass projektledare som kan ha många bollar i luften.Det är viktigt att du är strukturerad, lätt att lära dig och älskar att nå ut till användarna en extra gång.

Vi har en personlig one-to-one-relation med våra kunder och har ofta digitala och IRL-möten eller pratar med dem i telefon. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du vara bekväm och tycka om att ständigt lära dig nya saker och uppgifter. Vi söker dig som triggas av problemlösning och som står inför utmaningar och möjligheter som du inte tidigare stött på.

Vad är en Customer Success Manager?
Customer Success Managers (CSM) stödjer dina kunder när de går över från kontrakt till aktiva användare av Mindmore. CSM:er är fokuserade på kundlojalitet och att bygga nära och långsiktiga kundrelationer.

På Mindmore uppnås detta genom:

  • Tillsammans med kunden sätta upp utvärderingskriterier och mål vilken förändring de vill att Mindmore ska skapa för dem, sin klinik och i sin region.

  • Utbildning (onboarding) i hur man använder produkten.

  • Följ upp onboarding.

  • Stöd kunder att uppnå sina mål och utvärderingskriterier för att maximera värdet och användningen av Mindmore.


För att kvalificera sig för denna roll:

  • Du bör ha en klinisk bakgrund där du har arbetat med patienter som haft påverkad kognition i minst 3 år.

  • Du ska kunna arbeta från kontoret i centrala Stockholm minst 3 dagar i veckan.

  • Behärskar svenska flytande


Om du har några frågor eller vill veta mer om oss, tveka inte att höra av dig.

Vid det här laget hoppas vi att du kan tänka dig att gå med i vårt team på Mindmore, och om så är fallet ser vi fram emot att höra från dig så snart som möjligt.

Skicka ditt personliga brev och CV till erikhennig@mindmore.com

Välkommen till Mindmores värld!

bottom of page